I love it loud.

Hell yeah, igår så var vi några typ från klassen å gratta Feras som fyller 18 idag. Stort Grattis! Festen ägde rum på tresco. Riktigt skojj faktisk. Bra musik, lite dans å tårta å sånt :D Endel såg även film men under filmen så gick jag, jobi å anna ut å gick istället. Men de var tydligen lite kyligt ute så då gick vi in å satte oss i en soffa å tjattrade på lite. Axberg kom fram å visade sina syrsor som han hade i en påse. Hans spindel skulle få dom..levande :o Sen kom oskar dit, drog fram en kortlek ådå blev de kortspel. Sen for vi väl hem kring halv ett nångång sku ja tro. Nu i morse så vaknade jag med världens att världens sötaste Fransi höll om mig. hihih! Nu sitter jag iaf å lyssnar på musik medans sötisen är ute å kapar ved. hade hjälpt till om jag hade tordats använda motorsåg. aja sitter här och nöter self vs self - pendulum å typ in flames. Jävulst bra!!!! kommer läsa ut tredje hp idag me :D längtar efter att få börja på fyran! jag vet jag e knasig som älskar hp men sån e jag. höhöh..Ska nog å hälsa på min kära kusin strax. Känns ju knäppt bara sitta här hos Frans medans han e ute å gör nytta så Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0