Sjuuuuuk.

Men godmorgon, gokväll, glad påsk å trevlig helg :D nej nu skojar jag.. men tjolahopp iaf! Har it skrivit här på länge nu. Har väl inget att skriva om antar jag. Sjuk är jag ocksåå. Fakking Uvi som aldrig vill gå över. Har även en vagel eller wattafakk de då heter i ögat + förkyld. Aja ska kanske till skolan i morron öven om mamma sjukanmält mig. Behöver liksom hjälp av mysis adde med att beställa några nya bikins. Ska kanske även bli filmad till nånting som min kompis håller på med. Om det inte går att sminka sig pga vageln så skiter jag i det haha.
Kul ens.. har legat å degat hela dagen. Sett typ 3 filmer och spelat sims3. Kul liv eller?!?!? Man orkar verkligen inte göra nånting när man är sjuk. Inte för jag brukar orka de när jag är frisk heller, heheh! Nyser typ 2 ggr per minut :D önskar älsklingFransi var här och tog hand om mig, höhö <3 Just nu sitter jag iaf och lysnar på världens bästa band, KISS!! Ser lite på desperate housewifes också. Missade typ hela förra säsongen. Det suger!! missade aldrig ett avsnitt förr. Det är iaf as bra enligt mej. Skulle tro de blir Att mysa lite med Harry Potter och Ron Weasley efter det ;) så Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jobi

söt du är min vän!

2011-04-12 @ 21:41:19
URL: http://jobis.blogg.se/
Postat av: Adde

Myse! Krya på dig! <3

2011-04-12 @ 21:52:29
URL: http://rumbutis.blogg.se/
Postat av: syrran

jag sitter åxå å ser DH, har precis sett förra säsongen klart :) åsså ser jag om alla harry potter åxå. :P

2011-04-19 @ 20:02:09
URL: http://saragra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0