Lets take a dip in the strawberry river.

Tjolahopp!
Dagen började med att jag läste ut tredje hp boken. Grymt bra den var. Ikväll blir det att börja läsa på fyran som jag fick i födelsedags present av mami. Kl 13.00 bar det av till tandis. Skulle laga 2 hål så jag fick bedövning. Hatar sprutor å nålar å sån shit. Höll fan på p svimma x) haha.. hade iaf ingen känsel i halva överläppen så de såg ut som att jag hade en stor fet prilla under den. LOLOL! Hälsade på syrran en sväng nu på kvällen också. Lilla Felicia var så himla gullig. Hon prata och skrattade jätte mycket. Nu sitter jag då hemma hos Fransi å degar lite. Kanske blir lite cs sen också, hehe. om man är tillsammans med en datanörd så blir man lite utav en själv så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0